joi, 8 ianuarie 2009

Mesajul lui Raul Salagean

Dragii mei,

abracadabraVa urma un mesaj putin mai lung, dar pe care va rog sa aveti rabdare sa il ascultati, deoarece sunt niste lucruri pe care vi le spun din suflet! Ma aflu pe tren in drumul meu spre casa si rememorez clipele petrecute alaturi de voi toti.

abracadabraAm fost extraordinar de impresionat de tot ceea ce am vazut la voi la Sfantu Gheorghe, de felul vostru de a fi, si mai ales, de modul in care am fost eu tratat la voi! Spun cu mana pe inima ca in toata experienta mea muzicala care depaseste 200 de concerte, niciodata nu m-am simtit mai bine, mai important! Sunteti niste oameni extraordinari cu totii si se vede de la o posta ca tot ceea ce faceti, faceti cu daruire. Acest festival a fost un succes total!

abracadabraPersonal, am un respect deosebit pentru voi si vreau sa va multumesc foarte mult tuturor! Si cand zic tuturor, chiar ma refer la toti! Si e lucru mare ca cineva sa simta nevoia sa multumeasca tuturor (inseamna ca fiecare a avut o contributie importanta). Am sa multumesc pe rand, pe sectoare si in ordine cronologica.

Le multumesc:
- Adinei, care m-a intampinat si care m-a insotit pe toata durata festivalului, asigurandu-se ca am mancare, cazare, tot,
- Echipei de la sonorizare + prezentare, care au facut sa sune atat de bine concertul si care mi-au facut mereu o intrare spectaculoasa pe scena
- Tuturor celor care mi-au strans echipamentele de pe scena, aratandu-mi ce important eram eu pentru ei
- Tuturor celor care au asigurat paza la portile festivalului, asigurand ca nu intra nimeni dupa scena
- Tuturor celor care m-au servit grijuliu si insistent cu ceai si cozonac
- Tuturor celor care au alergat dupa mine sa ma cheme cand trebuia sa intru pe scena
- Lui Bebe & Co. pentru transport si vizita facuta in Sfantu
- Celor pe care i-am deranjat in timpul jocului de pe net, Partenerilor de Mafia (alaturi de care am petrecut asa niste momente frumoase), celor care au cantat cu mine
- Totodata, ii multumesc Alinutei pentru profesionalismul de care a dat dovada, ca l-a ajutat pe primul-ministru si pentru ca am facut echipa buna la Mafia!

- Si nu in ultimul rand, bunului meu prieten, Emil, care a reusit sa il faca pe domnul prim-ministru sa se simta ca-n Rai (Multumiri garzilor mele de corp) si care a reusit, cu ajutorul vostru, bineinteles, sa realizeze un festival de colinde extrem de reusit, extrem de profesionist!


Ati fost intr-adevar cu totii cea mai buna echipa cu care am lucrat vreodata si ma simt mandru ca am avut ocazia sa va cunosc! Am ramas cu o multime, o multime de amintiri care imi vor ramane pe viata, cu siguranta!

Ramaneti un grup la fel de frumos! Si la cat mai multe festivaluri impreuna!!!


Al vostru prieten,
Raul Salagean

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dar "I Might Be Wrong" tot n-ai cantat. Pai scria si-n RollingStone de festival daca-l cantai. Poate la anul.

Alinuţa spunea...

Poate chiar anul acesta! Asta daca invata versurile... :))