duminică, 16 noiembrie 2008

Se apropie Festivalul de Colinde Adolescent

Marele evenient al sfarsitului de an se apropie cu repeziciune. In perioada 17-19 in curte la Colegiul Mihai Viteazul se vor desfsura cele 3 zile de festival. Postez in cele ce urmeaza proiectarea in doua dimensiuni a gandurilor noastre, ale organizatorilor:


Activităţi
Tronul lui Moş Crăciun
Responsabil: Dorin Popovici
În parcul colegiului unde se va desfăşura întregul festival va fi montată pe parcursul evenimentului o scenă de dimensiuni reduse, acoperită, pe care va fi aşezat un tron al lui Moş Crăciun, unde, programaţi pe liste, copiii de la toate grădiniţele vor veni să stea de vorbă cu Moş Crăciun. În persoana unui actor, Moşul va fi ajutat de 4 spiriduşi şi va asculta toţi copiii care vor vrea să vorbeasă cu el. De asemenea, simbolic, va exista şi o urnă cu scrisori, în care copiii îşi pot lăsa dorinţele exprimate în răvaşe pentru Moşu’. Pentru a sugera venirea moşului, la intrarea în incinta colegiului va fi aşezată o sanie. Acest departament va lua legătura cu fiecare grădiniţă, iar pe scrisorile ce vor fi puse în urnă, va apărea şi adresa copiilor, pentru a expedia imediat după încheierea destivalului o scrisoare de confirmare din partea Moşului.

Ziar de festival
Responsabil: Alin Bagoly
În fiecare zi a festivalului, un ziar special va fi distribuit gratuit, atâţ în oraş, cât şi în cadrul evenimentului. Tirajul va fi de 6000 de exemplare, iar în interior va fi prezentat un fotoreportaj selectiv din ziua precedentă. De asemenea, va fi organizat un concurs de fotografie în cadrul căruia participanţii vor trebui să realizeze cât mai multe şi mai ingenioase fotografii pe parcursul zilei. Autorul celor mai multe astfel de fotografii publicate în ziarul de festival va fi premiat. Partenerii principali, Partenerii şi Sponsorii vor fi promovaţi şi li se vor aduce mulţumiri pentru sprijinul acordat şi prin intermediul acestui material de presă.

Standuri de mâncare
Responsabil: Daniel Cruceriu
Ca şi la ediţiile precedente, organizatorii vor pune la dispoziţia spectatorilor ceai fierbinte şi cozonac. Servirea se va face în următorul fel: organizatorii vor pune la dispoziţia spectatorilor ceai în căni inscripţionate, la un preţ modic, iar dacă cel care bea restituie cana, se retribuie şi suma dată. Menţionăm că la ediţia precedentă a fost împărţită o cantitate de 300 litri de ceai şi un număr de peste 70 de cozonaci. De asemenea, vom atrage parteneri care să vândă kurtos kolacs şi mere glazurate. Va fi implicat în proiect şi magazinul Kreativ Studio care proiectează şi vinde decoraţii specifice Crăciunului.

Aleea cărţilor
Responsabil: Emilian Bărănceanu
În scopul promovării culturii şi a cărţilor, pe aleea din faţa colegiului se vor instala mai multe “perdele” de cărţi, pentru a atrage atenţia trecătorilor asupra lecturilor care merită citite în preajma Crăciunului. Vor fi montate si două standuri de carte, unul pentru limba maghiară şi unul pentru limba română. Locul va fi intitulat “Aleea cărţilor” şi speră să devină o sursă de inspiraţie pentru cumpărătorii de cadouri de Crăciun. Pe bulevardul Kos Karoly, de la semafoare şi până la liceu, pe fiecare copac va fi montată câte o tabliţă care să conducă spre Aleea cărţilor, cu mesaje din cele mai haioase (ex: “La festivalul de colinde Adolescent, cartea face trotuarul”). Aleea cărţilor va fi “dotată” cu acadele luminate care vor da impresia de “lume a poveştilor”.

Program Scenă
Responsabil: Alina State
Anul acesta se doreşte o prezenţă de aproximativ 2000 de colindători atât din judeţul Covasna cât şi din Braşov şi Harghita. Scena va avea o dimensiune mai mare, comparativ cu cea de anul trecut. Colindătorii vor primi atât un calendar personalizat, cât şi un CD cu fotografiile în care apar. Scena va fi înconjurată de un gărduleţ, va fi decorată cu crengi de brad şi va avea în spate doi brăduţi iluminaţi.

Promovare
Responsabil: Vlad Vidican
Promovarea evenimentului se va face prin diverse mijloace: (1) Afişe, machete în ziar, publicitate indoor şi spoturi radio; (2) Moş Crăciun se va plimba începând din data de 15 decembrie împreună cu o cutie mare de cadou pe care vor fi inscripţionate atât programul, cât şi lista de sponsori; (3) Moş Crăciun, cutia de cadou (în care vom încerca să se “perinde” cât mai multe personalităţi) şi 2 persoane din staff vor organiza o conferinţă de presă, luni 15 decembrie; (4) Moş Crăciun va împărţi bomboane de pom care vor avea lipite pe ele programul festivalului; (5) se va tipări un pliant de promovare cu festivalul de anul trecut; (6) vor fi trimise sms-uri la toţi oamenii din baza de date a asociaţiei (500 de persoane); (7) va fi trimis un comunicat de presă la nivel naţional (1200 de adrese); (7) vor fi lipite stickere cu urări de Crăciun în toate lifturile; (8) în limita bugetului, vor fi realizate brăţări cu sigla festivalului; (9) vom crea un blog pe care se va scrie povestea festivalului

Tehnic
Responsabil: Alexandru Ujvarosi, Claudiu Borbely
Acest departament se va ocupa de întregul arsenal tehnic: lumini, sonorizare, scenă.

Secretariat
Responsabil: Ioana Panaitiu
Acest departament se va ocupa de respectarea checklist-ului, de organizarea şedinţelor tehnice, de respectarea programului, de evidenţa voluntarilor şi a activităţilor.

Niciun comentariu: